Veelgestelde vragen

  1. Wat zijn de beschikbare pakketten en wat is inbegrepen in elk pakket?
    Ons aanbod bestaat uit drie pakketten: Basis, Persoonlijk en Extra Persoonlijk. De prijzen zijn bepaald op hoeveelheid inspanning die nodig is om jouw evenement onvergetelijk te maken.
  2. Hoeveel uur kan de photobooth worden gehuurd en wat zijn de kosten voor extra uren?
    De minimale verhuurtijd is 4 uur. Extra uren zijn mogelijk tegen een meerprijs.
  3. Zijn er speciale thema’s of aanpassingen beschikbaar voor de achtergrond of de fotostrookjes?
    In het basis pakket kun je kiezen uit een aantal basis templates. Wil je jouw bruiloft of evenement een extra upgrade geven kun je het persoonlijk of extra persoonlijk pakket reserveren. Binnen deze pakketten kun je in overleg met ons de templates van de foto strookjes aanpassen en een setting creëren in een thema naar wens voor de vaste prijs van het pakket.
  4. Worden de foto’s direct afgedrukt en hoeveel exemplaren krijgen we per sessie?
    De foto’s worden per direct afgedrukt. De printer in de photobooth is in staat om 400 prints per rol te produceren. Het is onmogelijk om dit in 4 uur op te krijgen!
  5. Is er een medewerker aanwezig om te helpen tijdens het evenement?
    Binnen het extra persoonlijk pakket is het mogelijk om een host of extra fotograaf te boeken. De host zorgt ervoor dat de setting bij de photobooth extra uitstraling krijgt en kan je helpen bij eventuele storingen van de photobooth. De extra fotograaf zorgt voor prachtige foto’s in de periode dat de photobooth wordt verhuurd.
  6. Hoe wordt de photobooth opgezet, geïnstalleerd en afgebroken?
    De photobooth en de setting er omheen wordt opgezet, geïnstalleerd en afgebroken door een medewerker van Photobooths Nederland.
  7. Zijn er extra kosten voor reiskosten of andere verborgen kosten?
    Er zijn binnen onze pakketten géén extra verborgen kosten!
  8. Is het mogelijk om de gemaakte foto’s online toegestuurd te krijgen?
    Ja. de gemaakte foto’s worden na het event verzonden via e-mail.
  9. Zijn er opties voor het toevoegen van logo’s of branding op de fotostrookjes?
    Binnen de persoonlijk- en extra persoonlijk pakketten is het mogelijk om logo’s of branding aan de fotostrookjes toe te voegen.
Geverifieerd door MonsterInsights